diumenge, 19 de desembre del 2010

Eco mitja Marató de Vic

Eco mitja Marató de Vic


Data: 19/12/2010

Web: http://osonacorre.cat/eco-mitja-marato-osoncorre-ciutat-de-vic-ii%C2%AA-edicio/

Distància: 21.0,97 km



Fa dies que he començat a corre per asfalt, si asfalt, ni jo m’ho crec, però tot sigui per començar-me a adaptar i entrenar el que sara el meu primer objectiu o repta d’aquest any, l’Ironman de Nica ( França ).

Des de el 2004 que no corria una mitja d’asfalt i l’ultima que vaig fer, va ser la mitja marató de la Garrotxa, amb un temps de 1h26’’. Avui he sortit com un llamp junt amb en Ramon Rierola, crec que els primers Km els hem fet a 3’50’’, però noi, pobre de mi que innocent que soc, al Km 5 ocellot!!!! I dels forts. Les matemàtiques no fallen, no parava de dir-me a mi mateix, si entrenes a 4’20’’ el Km per que has d’anar a 3’50???? Desprès quan ja s’ha fet el xafastre, ens en recordem de tot, res una cosa si que m’ha quedat clara i es que si vull fer una bona marca a la Marató de Barcelona ja ham puc posar les piles, ha entrenar s’ha dit i velocitat!!!!

Pel que fa a la cursa en general molt be, l’organització un deu, molt ambient i amb molts coneguts, Ramon, Edu, Joan, Xevi, Pep, Just... i la família.



Salut i molts Km!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada