dimarts, 27 de desembre del 2011

CURSA DE NA'DALT A BELLMUNT, FINAL TEMPORADA 2011

 Son les 9h00 del matí, arribem tots tres l’Eva en Joel i jo a Sant Pere de Torelló, fot un fred que pela, ens abriguem de valent i anem a buscar el dorsal.
 Nomes arribar a el Casal dels Avis, amb trobo amb moltes cares conegudes i fent la xerrada bec que tots coincidim amb una cosa, aquí si be a crema els torrons., dons tu ben juro que els cremes, però no nomes els torrons, les neules, la coca, el cava... tot!!!
 Es dona el tret de sortida a la plaça de Sant Pera de Torelló, es comença per un carrer amb molta pendent on al final d’aquest ja agafes el sender de pujada cap a Bellmunt, un sender amb trams de corriol i alguns trams tècnics on en algun també i trobes una corda fixa que t’ajuda a pujar i el mes impressionant, un caganer!!!! de veritat. Molt autèntic per part de l’organització!!!.

 La cursa es en modalitat cronoescalada, ( això ja t’ho diu tot ) amb 3.800 m i 610 m de desnivell + i la veritat es que aquí ho rebentes tot i va haver moments d’incertesa no sabia que es el que primer m’explotaria el cor o les cames?

 Però res que no es pugui fer i es mes amb la quantitat de gent que ens estava animant a dalt a Bellmunt els mals et passen tots, encara corres mes!!! L’arribada va ser impressionat moltissima gent cridant i animant i l’últim tram vaig poder córrer fins la meta al costat del meu fill en Joel. Un cop a dalt molta xocolata i cava per celebrar el final d’aquesta magnifica cursa i podríem dir que també el final de temporada 2011.
 Apunt d’acabar el 2011 i amb ell una temporada mes a l’esquena. Una temporada molt especial, dura i amb novetats, plena d’emocions, amb moltes alegries i alguna espina clava, però estic segur de que serà una temporada que no oblidaré mai.

 Ara nomes queda pensar i planificar la pròxima temporada 2012, tot i que crec que ja tinc l’agenda bastant saturada!!!!
Bon Any 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada