dimecres, 26 d’octubre del 2011

Puigsacalm Extrem Mountain Marathon 2011



 Desprès d’estar pràcticament parat durant un mes recuperant-me del Tor des Geants, amb decideixo a participar en la 2ª edició de la Puigsacalm Extrem.


 La veritat, es que no tinc gens clar si les cames seran capaces de resistir els 42Km d’avui o potser el cap serà el que no resistirà? Amb un munt de dubtes, surto molt conservador al costat d’en Salvador.

 Els primers 3 km son molts suaus, ara, a partir d’aquí la cosa canvia, comencem a enfilar-nos ja per uns camins i corriols que ens fan passar per els Gorgs de Sant Privat i el Salt de Sallent fins a la Canal del Ganxos, les vistes des d’aquí son impressionats, seguim pujant cap al Cim del Puigsacalm i abans de arribar al cim em trobo a en Ramon, en Fer, en Xevi i l’Albert animant la cursa, que ens acompanyen fins al Puigsacalm, on coronem el seu cim molt abans de les 3h en cursa. Sempre seguin a en Salvador, baixem fins al Coll de Bracons on desprès d’avituallar-nos comencem a enfilar el camí i corriol que ens portarà a la carena de Cabrena i des d’aquí fins a Cabrera. En aquest tram just quan comencem a fer l’última pujada començo a tenir unes fortes rampes a les dues cames, em prenc una dosi de glucosa i m’acabo l’aigua amb sals que amb queda al bidó, avia’m si així com a mínim puc arribar fins a Cabrera i a partir d’allà ja veurem que passa, em dic jo mateix.



 Hem sorpresa, aconsegueixo aguantar el ritme i seguir en Salvador fins quasi arribar al Falgars on allar abans d’afrontar l’ultima pujada ja amb un ritme molt mes adient a les tristes circumstancies, per que les maleïdes rapes tornen a fer acta de presència, en Salvador ja em va deixant distancia. Afronto l’ultima baixa amb penúries però a la vegada molt content i satisfet per tal com m’ha anat la cursa.

 Una cursa molt espectacular i ben organitzada, amb un circuit bastant tècnic, amb molts corriols i algun tram de via ferrada inclosa, baixades amb cordes fixes i lo millor de tot els paratges per on transcorre la cursa, son d’una gran bellesa, Gorgs de Sant Privat, el Salt de Sallent, Canal dels Ganxos, Puigsacalm, Cabrera, Falgars....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada