divendres, 20 de gener del 2012

Mitja Marató de Sitges 2012

Web:  http://www.mitjasitges.cat/

Primera cursa d’asfalt de la temporada. Aquest any per no repetir els errors que crec que vaig cometre l’any passat, tinc previst fer varies mitges d’asfalt abans d’arribar i intentar assolir amb garanties al meu primer objectiu de l’any, fer la Marató de Barcelona en menys de 3h.

 Poc a dir de la cursa, moltissima gent, segons l’organització mes de 4500 participants ( cursa 10Km + 21Km ) amb una temperatura molt agradable per córrer. El plantejament inicial era d’intentar córrer-la a 3’55’’/Km o un pèl per sota. A la sortida amb va tocar col•locar-me moooolt enrere cosa que va fer que durant la cursa estigues avançant contínuament gent. Fins el Km 5 vaig estar intentant trobar un lloc per córrer bé entre la multitud a partir d’aquí ja es podia córrer més còmode. Fins la segona volta i de tornada Km 17 vaig anar força bé a partir d’aquí ja em va costar mes aguantar el ritme tot i això crec que em va sortir prou bé, finalment va ser 1h21’ ( 3’52’’/Km ) 93 de la general de 2743 corredors de la mitja.


I després, un von dinar amb la família i cap a casa...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada