dimarts, 7 de febrer del 2012

Mitja Marató de Granollers 2012

Web de la cursa: http://www.lamitja.cat/


Espectacular l’ambient generat per els 10.000 participants i la gran multitud de seguidors que havien al llarg de tot el recorregut de la mitja.
 Aquí a Granollers, amb vaig marcar com objectiu intentar baixar la marca de la meva ultima mitja, la de Sitges ( 1h21’ ), en un principi o veia possible d’aconseguir, però la realitat en va ser una altre.
 El perfil de la cursa pintava bé, era ràpid, almenys es el que tothom que l’avia fet altres vegades deia. Del Km.0 fins al Km11. el terrenys es de pujada, molt suau, però sempre pujant, cosa que ja em va fer incrementar la intensitat per assolir el ritme que volia, aquí ja vaig veure clar que hem costaria assolir el meu objectiu anat al ritme que anava, o afluixo o peto. Un cop passem la Garriga el terreny es millor, diguem que es mes favorable, podríem dir que es de baixada fins a Granollers, tot i que hi ha tres pujadetes que et tornen a fer baixar el ritme, en aquest tram tornava a tenir alguna esperança per assolir el meu objectiu, però ja avia perdut massa temps en el primer tram i les cames aquí ja les tenia a punt d’explotar, finalment vaig creuar la línea de meta amb temps de 1h22’, no vaig aconseguir el meu objectiu però tot i això molt satisfet per haver estat en una cursa tant popular i per el bon ambient de cursa que i havia.
 Propera prova la Mitja de Banyoles d’aquí tres setmanes i la ultima mitja que tinc previst fer com a entrenaments previs a la Marató de Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada